Jouw mening telt! Vul de enquête in.

Beste Emmaüsganger(es),

Op 12 december heeft de voorzitter van de Algemene Kerkenraad van de PGE na afloop van de viering in Emmaüs een uitleg gegeven over de toekomstplannen van de PGE en ons gevraagd naar onze ideeën en zorgen, om die te betrekken in de uitwerking daarvan. De beweging naar een gezamenlijke toekomst is niet te stoppen. Wij zijn namelijk voor ons gebouw, (financiële) administratie, salarissen, etc. afhankelijk van de PGE. Wel kunnen en moeten we duidelijk zijn over hoe wij ons geloof willen blijven vieren.
Daarom heeft de CoRa een aantal vragen opgesteld met het dringende verzoek om – mede uitgaande van onze kernwaarden, zoals die staan in de Informatiegids (verbonden, open, vrij en zoekend) – hierover na te denken en aan te geven hoe belangrijk die voor jou zijn. En natuurlijk is er ook voldoende ruimte om via toelichting, ideeën of zorgen met de CoRa te delen. Dit formulier is hier te downloaden: Enquête Emmaüsgangers

U kunt uw formulier uitprinten, invullen en sturen naar/bezorgen bij

Emmaus
Laan der Verenigde Naties 94
6716 JE Ede

of versturen via e-mail naar
secretaris.cora@emmaus-ede.nl

Graag ontvangen we uw reactie vóór 15 januari.  Dan zorgt de CoRa ervoor dat alle reacties tijdig bij de PGE binnen zijn. Uiteraard doet de CoRa verslag van de voortgang van dit proces in onze verschillende media.
De planning van de PGE is om op 22 januari ‘22 alle ideeën en zorgen verzameld te hebben. Daarna zullen in februari verschillende scenario’s uitgewerkt worden. Hieraan zal ook de CoRa deelnemen.

Alvast bedankt voor jouw medewerking!