Emeritaat Hans Lucassen

Geen reacties op Emeritaat Hans Lucassen

Zoals u weet zal pastor Hans Lucassen  per 1 juni a.s. met pensioen gaan.
Toen de gevolgen van de coronacrisis duidelijk werden, waren de voorbereidingen voor de afscheidsviering op 17 mei a.s. in volle gang. Helaas moet die viering worden uitgesteld tot 20 september a.s.

Het lijkt ons voor Hans niet leuk om “zomaar” te stoppen met zijn werk. Daarom is er vooruitlopend op het officiële afscheid wat bedacht.

1. Kaart sturen aan Hans

Wij vragen u om in de laatste week van de maand mei een kaart naar Hans te sturen. Het mag een kaart zijn met goede wensen, persoonlijke herinneringen of alleen hartelijke groeten. Zelf gemaakt, kant-en-klaar, met of zonder foto, u mag zelf kiezen. Belangrijk is dat Hans op dit bijzondere moment in zijn leven merkt dat veel parochianen aan hem denken! We proberen dit verzoek via de locatiesecretariaten parochiebreed aan zoveel mogelijk mensen te sturen.

Voor Hans moet het natuurlijk een verrassing blijven!

Het adres waar uw kaart heen kan is:
Pastor Hans Lucassen
Stationsweg 112
6711 PZ Ede

2. Titusviering digitaal

Zondag 31 mei a.s. is het eerste Pinksterdag, maar ook de vijfde zondag van de maand. Dat betekent voor onze parochie een Titusviering. In deze viering zal Hans mee voorgaan en wordt aandacht gegeven aan zijn afscheid als pastor.
U kunt deze bijzondere Titusviering live meebeleven vanaf 10.00 uur via www.facebook.com/rkpztb.
Dit is de facebookpagina van de parochie, die gewoon voor iedereen toegankelijk is. Als gevraagd wordt om je aan te melden druk je op “niet nu”.
Later terug kijken is (beperkte tijd) mogelijk via www.ztitusbrandsmaparochie.nl/titus-brandsma-tv.

3. Cadeau

Het blijft natuurlijk mogelijk om een financiële bijdrage voor een cadeau voor Hans te storten op rekening nummer NL10RABO0347398197 t.n.v. A. Rikken Ede.

Alvast hartelijk dank!

De commissie afscheid Hans Lucassen,