Dringend gastgezinnen gezocht

Dringend gastgezinnen gezocht voor Amerikaanse en Canadese studenten!

Van 12 t/m 25 mei 2022 ontvangt de CHE 17 studenten uit Amerika en Canada voor de Summer Course. Gedurende twee weken laten wij hen kennis maken met Nederland en Europa. Het eerste gedeelte van de reis zullen we in een groepsaccommodatie verblijven, maar voor het tweede gedeelte (vanaf 16 mei) zoeken wij een aantal gastgezinnen in Ede.
Het gaat om de periode van maandag 16 tot woensdag 25 mei waarin je een slaapplek en maaltijden biedt aan één of meer studenten. Zij hebben een goed gevuld programma, samen met Nederlandse studenten op de CHE, maar logeren graag bij gastgezinnen in en om Ede. Wij regelen voor elke student een fiets, dus ze kunnen zichzelf verplaatsen in de periode dat ze in Ede zijn. Alleen op maandag 16 mei en woensdag 25 mei zullen we hun bagage moeten vervoeren. In deze periode slapen ze 2 nachten niet bij hun gastgezin, maar gaan we naar Brussel en Vlissingen voor een nacht. Dit is 20 op 21 mei en 23 op 24 mei.

Tegenover het huisvesten van de student(en) staat een vergoeding van 10 euro per nacht per student. Onder het huisvesten verstaan wij het bieden van een slaapplek en ook zorgen voor de maaltijden (ontbijt, lunch, diner) van de student. Wij zullen te zijner tijd het programma met de hosts delen, zodat duidelijk is wanneer de student bij jullie eet.
Wilt u graag uw huis openstellen voor deze buitenlandse studenten vul dan het formulier in via deze link: https://forms.gle/HRQC6QEMhAZPcNrs8
Voor vragen kan je altijd mailen of even bellen.

Hartelijke groet,
Petra Schoen