Bewust naar Pasen 2022

Geen reacties op Bewust naar Pasen 2022

Dit jaar organiseren we een Bewust naar Pasen” light”. We komen op de dinsdagavonden in de veertigdagentijd samen van 19-20 uur. Het thema is het Onze Vader. We lezen uit het boekje Vensters op het Onze Vader , bespreken de tekst aan de hand van vragen en eindigen met een korte vesper van 15 minuten. De eerste bijeenkomst is op 8 maart, andere data: 15, 22, 29 maart, 5 april.

Dit keer dus geen gezamenlijke maaltijd. Dat vinden we erg jammer, maar liever organiseren we een bijeenkomst die door kan gaan, dan weer de teleurstelling te hebben van afzeggen. Een maaltijd geeft te veel bewegingen van de deelnemers.

Vensters op het Onze Vader van Teun Kruijswijk Jansen is een bundeling van preken gehouden in de periode 2019-2020 over het Onze Vader. Corja Bekius heeft hierbij schilderijen gemaakt geïnspireerd door kleuren een beelden van het Schotse eiland Iona, en de Iona Community, waar Teun aan verbonden is als lid. Bijpassende liederen zijn tevens opgenomen in het boekje. Vensters op het Onze Vader – Teun Kruijswijk Jansen (docete.nl)
Voor de bijeenkomst is het niet nodig om het boekje aan te schaffen, maar wel aan te bevelen. De kosten zijn 10,00 euro. Het is een prachtig boekje, ook om geschenk te doen. We hebben er als werkgroep 18 op voorraad, dus u kunt ze bij ons aanschaffen.

Graag aanmelden bij bewustnaarpasen@emmaus-ede.nl of 0318-621897
Wilt u hierbij aangeven of u het boekje wilt aanschaffen?

Werkgroep Bewust naar Pasen, Annie Benjamin, Hilda Rohn, Jan-Peter Prenger