Workshop schilderen startzondag

Geen reacties op Workshop schilderen startzondag

Hierbij wil ik je uitnodigen om te gaan schilderen voor de komende startzondag. Ja, met enkele aanpassingen kan en mag het weer! Het thema voor de startzondag is ‘Het goede leven’ – zie voor meer info: https://www.protestantsekerk.nl/thema/startzondag/
Volgens mij een thema dat positieve energie uitstraalt en waar we veel kanten mee op kunnen. Het zou mooi zijn als jullie beelden straks in de kerkzaal hangen en dat we er ter plekke of via onze schermen weer een poos met plezier naar kunnen kijken.
De workshop is op woensdag 9 september. we starten om 19.30 uur in zaal 1 en 2. Daar is plek voor 10 personen die daar op voldoende afstand kunnen werken. Kom je liever niet naar de zalen dan kun je ook meedoen vanuit huis door vooraf een schilderkarton, wat verf en kwasten op te halen. Dat kan op zondag 6 september bij de viering in Emmaüs of  tussen 5 en 9 september bij mij thuis op Allendesingel 113.

Geef je op door een mail te sturen naar hansdekkerbox@gmail.com.