Werkgroep Beheer

De Werkgroep Beheer heeft als belangrijkste taak het beheer en onderhoud van het kerkelijk centrum Emmaüs voor de Stichting Ondersteuning Oecumenische Gemeenschap Emmaüs te Ede. In die stichting werken 4 kerken samen: de Protestantse gemeente van bijzondere aard Emmaüs te Ede, de Zh. Titus Brandsma Parochies, de Protestantse gemeente Ede en afdelingen van de Vrijzinnigen in de omgeving van Ede.

De Werkgroep Beheer vervult ook de rol van College van Kerkrentmeesters van de Protestantse gemeente van bijzondere aard Emmaüs te Ede.

De Werkgroep Beheer heeft de opdracht en stelt zich ten doel om het kerkelijk centrum Emmaüs in zijn huidige staat te onderhouden en alle gebruikers een “thuis” te bieden.

Dit houdt op doorlopende basis in:

• Het beheer van het centrum en bevorderen van verhuur ook aan derden. Voor het huren van ruimtes kunt u contact opnemen met beheerder@emmaus-ede.nl;
  • Het opstellen van het onderhoudsplan en (laten) uitvoeren van het onderhoud aan het gebouw en de inventaris;
  • Het bevorderen van gezond en veilig gebruik van gebouw en omgeving.

Voorzitter: Maarten van der Dussen, dussen.maarten@net.hcc.nl , +31 6 1590 3980

Secretariaat: Anneke Bammens, secretaris-beheer@emmaus-ede.nl