Allerzielen: alleen voor genodigden en oproep

Bij de viering van Allerzielen op 1 november willen we alle ruimte willen geven aan nabestaanden van dit jaar overleden gemeenteleden. Daarom is de viering alleen voor die genodigden toegankelijk.
Reserveren is dus niet mogelijk, maar je kunt de viering uiteraard wel online volgen op  https://kerkdienstgemist.nl/stations/2087-Kerkelijk-Centrum-Emmaus

We noemen in de viering de namen van de dit jaar overleden Emmaüsgangers, en normaal gesproken vormt zich daarna altijd een lange rij met mensen die zelf ook een kaarsje aansteken voor iemand die zij zelf dit jaar of al lang(er) geleden hebben verloren – iemand dicht bij of wat verder weg – iemand die node wordt gemist. Omdat dat nu niet mogelijk is, maar we wel graag voor iedereen een kaarsje zouden willen aansteken, vragen we u/jou om één of meerdere namen van mensen die u zijn ontvallen door te mailen (jpcprenger@gmail.com) of app naar 0613848477 . Dan zullen wij in de kerk hun namen noemen en voor hen een kaarsje aansteken. U kunt dit natuurlijk ook zelf thuis doen – in de liturgie zullen we daar een speciale plek voor inruimen.