Stem op kerken met Stip

Geen reacties op Stem op kerken met Stip

KRO-NCRV is gestart met ‘Actie Warm Hart 2019’. Leden van KRO-NCRV kunnen voor deze actie een goed doel aanmelden dat zij een warm hart toedragen en/of waarvoor zij vrijwilligerswerk doen. Het goede doel maakt daarmee kans op een donatie van € 10.000, € 5.000 of € 2.500.

Kerken met Stip is als netwerk met 70 kerken één van de deelnemers aan Actie Warm Hart. Zij zetten zich in voor (ex-)gedetineerden, hun familie en voor psychisch kwetsbare mensen zonder detentieverleden. Zij vragen om uw stem om zo misschien wel €10.000 te verdienen om perspectief te scheppen voor mensen in de knel.

Zoals u wellicht weet behoort De Open Hof binnen de Protestantse Gemeente Ede ook tot dit netwerk. Elke zondag ontvangen wij momenteel ruim 20 gasten die wij voorzien van een warme maaltijd en zijn we met deze doelgroep in gesprek. Met deze mooie groep mensen hebben we ondertussen een goede band opgebouwd.

Voor de voortgang van het landelijke werk van Kerken met Stip is een donatie belangrijk, waar we uw hulp dan ook voor vragen door uw stem uit te brengen voor de ‘Actie Warm Hart 2019’.

Stemmen kan tot 30 september 2019 via onderstaande link. Als u meerdere mailadressen hebt kunt u vanaf elk adres een stem uitbrengen.

www.kro-ncrv.nl/warmhart/kerken-met-stip

Bij voorbaat dank, werkgroep Kerk met Stip Open Hof Ede.

Als u de knop met ‘Stem’ aanklikt, krijgt u een vervolgpagina: ‘Breng uw stem uit’. Als u ook daar vervolgens klikt op ‘stem’, ontvangt u per kerende post een email om uw stem te bevestigen. Daarmee maakt u uw stem geldig.