Gave Viering 18 november

Geen reacties op Gave Viering 18 november

Op 18 november is er in Emmaüs een gave viering. Zoals inmiddels gebruikelijk delen we in zo’n viering wat ons raakt en wat ons bezig houdt. De voorbereiders willen aan jou vragen een dierbaar voorwerp mee te nemen of een woord van houvast op te schrijven. Het mag van alles zijn en je hebt de keuze dit wel of niet met anderen te delen. Ook in deze viering gaat het wat anders dan normaal. We drinken om half 11 eerst koffie. Ondertussen wordt de kerkzaal omgebouwd tot een kringopstelling waarbij we een leeg midden creëren. Het thema is dan ook LEEGTE. Als voorbereiders hebben we al pratend ontdekt dat we geneigd zijn de leegte op te vullen. Dat gaat ook gebeuren in de viering en we doen het samen. Tot slot hopen we dat we niet tegen veel lege stoelen aan gaan kijken. Een lege kerk is niet ons doel. Dus wees nieuwsgierig en kom gerust. Er is weer veel te beleven.