Inloopochtenden

Geen reacties op Inloopochtenden

Donderdag 15 februari komen Marcel en Gretha van Solingen vertellen over de doelstelling van World Servants. World Servants is een internationale vrijwilligersorganisatie op protestants-christelijke grondslag. Enthousiaste jongeren helpen in verschillende landen mee aan de bouw of verbetering van scholen of medische centra en hebben daarbij veel contact met de plaatselijke bevolking. Drie weken samen werken in een totaal ander land is een enorme ervaring. Kom luisteren wat deze organisatie doet.

Vanaf januari 2018 gaan de inloopmorgen van Emmaüs en de seniorenkring van de Kleopasgemeente hun deuren voor elkaars bezoekers openstellen. De bedoeling hiervan is dat bezoekers van de inloopmorgen welkom zijn bij de seniorenkring van de Kleopasgemeente en omgekeerd. Vrijblijvend en zonder aanmelding vooraf. Het kan zijn omdat het onderwerp je aanspreekt of om eens andere mensen te leren kennen. Een en ander uiteraard voor wie dat wil. Beide morgens blijven zelfstandig.

De seniorenkring is de 2e donderdag van de maand en begint om 10.00 uur en de inloopmorgen zoals bekend de 3e donderdag. Na enige tijd zal bekeken worden hoe de ervaringen hiermee zijn.