Informatiebijeenkomst over uitzenden van beelden vieringen: 3 december na de viering

Behalve een nieuwe geluidsinstallatie heeft de beheercommissie ook camera’s en apparatuur geïnstalleerd. Dit maakt het mogelijk om van de diensten niet alleen het geluid uit te zenden, maar ook live beelden. Bij Kleopas doen ze dit al geruime tijd. Als je benieuwd ben hoe dit eruit ziet kun je een kijkje nemen op : http://www.kerkomroep.nl/#/kerken/10675

De feedback van mensen binnen Kleopas die thuis meekijken is erg positief; in het bijzonder waardeert met het meer betrokken zijn bij de dienst door het hebben van beeld naast het geluid.

De CoRa heeft het voornemen om ook van onze diensten live beelden te gaan uitzenden. Ze realiseert zich dat er mogelijk vragen zijn met betrekking tot openheid van de beelden, privacy, wat komt er wel/niet in beeld, et cetera. Om dit te bespreken houden we aansluitend aan de dienst van 3 december een informatiebijeenkomst om een en ander nader toe te lichten.

De Beheercommissie