Passion 2018

Geen reacties op Passion 2018

Zoals u in het vorige Emmaüsnieuws heeft kunnen lezen zijn we volop bezig met de voorbereiding van een lokale Passion op vrijdagavond 30 maart in Ede-Zuid.
Via Ede Doet hebben we op dit moment ruim € 1.000,- opgehaald. Hiervoor onze hartelijke dank.

Het is een schitterend bedrag, maar er moet nog € 250,- bij, willen we dit bedrag uitbetaald krijgen. De actie van Ede Doet bonnen is nu afgelopen, maar mocht u persoonlijk ons nog financieel willen ondersteunen, dan is dat ook mogelijk via de site van Ede Doet en dan project De Passion.

Voor De Passion zijn we ook nog opzoek naar verkeersregelaars. We hebben er ongeveer 20 nodig. Mensen, die al een diploma hiervoor hebben, maar ook mensen, die dit diploma willen halen, kunnen zich aanmelden bij onderstaand mailadres. Het diploma verkeersregelaar is via internet te halen en dit schijnt niet veel tijd te kosten.

Ook zoeken wij nog mensen, die willen helpen met de voorbereiding van dit project en mensen, die het kruis een stuk willen dragen. Ook daarvoor kunt u zich opgeven via het onderstaande mailadres.

Jan Willem Donkers
Erna Hulstein-Heinsdijk