26 november Gave Viering

Geen reacties op 26 november Gave Viering

Zondag 26 november is er weer een gave viering in Emmaüs. Het thema is “We gaan ervoor!”.

In deze viering staat de beleving van de Emmaüsgangers centraal. Wat bindt ons eigenlijk? Wat zoeken wij, Emmaüsgangers? En wat vind je in de Emmaüs? Wat is voor jou de kern van je geloof? Of noem je het liever vertrouwen? En wat wil je graag gaan doen, in de Emmaüs of samen in de samenleving? We willen elkaar eerlijk in de ogen kijken, elkaar inspireren en elkaar meenemen.

Help mee, deze viering inhoud te geven. Wat geloof jij, waar vertrouw jij op? Waar ben je dankbaar voor? Wat wil jij veranderen?

Je kunt op drie manieren een bijdrage leveren:

1. Noteer in ongeveer 10 regels jouw Credo (geloofsbelijdenis), òf
  2. Noteer in ongeveer 10 regels jouw Magnificat (loflied naar het voorbeeld van Lucas 1 : 46 – 55), òf
  3. Maak een actieposter, die mensen motiveert iets te doen waar de Emmaüs of de samenleving mooier van wordt.

Graag je bijdrage uiterlijk zondag 12 november inleveren bij Annie Benjamin. Je kunt het aan haar geven voor of na de kerkdienst of je kunt het mailen naar abenjamin@kpnmail.nl

Zet je mailadres of je telefoonnummer er bij, dan nemen we contact met je op over de vraag hoe we jouw bijdrage gaan gebruiken in de viering.

Wil je nog wat weten of vragen dan is het leuk als je even belt. We kijken uit naar jullie bijdragen!

De voorbereidingsgroep Gave vieringen:

Albertina van Heusden, Hans Dekker, Jaap Neerken, Daniel van den Bos en Annie Benjamin (0318-621897)